  • Data: 2008-03-27 10:42:44
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty Wydawnictwo "Wiedza i,Praktyka"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) pisze:

    > Wyrzucisz czyjąś rzecz? No ładnie. Bo chyba nie powiesz że
    > z racji Twojego nazwiska na opakowaniu zawartość staje się Twoją
    > własnością. LOL

    Staję się przynajmniej jej posiadaczem.

    Jeśli jest konsumentem, to odpowiednia ustawa zwalnia ją z obowiązku
    magazynowania oraz jakiegokolwiek odsyłania lub wykonania innych
    czynności. Wysyłający robi to tylko i wyłącznie na własne ryzyko.

    Znasz jakieś orzeczenia odbiegające od powyższego w przypadku firm?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz