  • Data: 2008-03-27 09:47:58
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty Wydawnictwo "Wiedza i,Praktyka"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel pisze:

    > Dlatego ja egzemplarzy otrzymanych w ten sposób nie odsyłam, bo niby
    > dlaczego mam dokładać koszt przesyłki, tylko raz polecony informuję że
    > oferty nie przyjmuje a otrzymany egzemplarz(e) stawiam do ich dyspozycji
    > w..., w godzinach...., do odbioru do dnia.....

    A niby dlaczego masz ponosić koszt listu poleconego z wezwaniem? Coś
    zyskujesz, że ich o tym poinformujesz?

    > W sumie, jak ktoś ma firmę, gdzie miejsce w magazynie ma znaczenie,
    > mógłby jeszcze zażądać opłaty za przechowywanie, w razie nie odebrania
    > po wyznaczony terminie

    Opłata raczej nie do wyegzekwowania. Usługa magazynowania jest bowiem
    usługą nie zamówioną przez WiP, dlatego magazynujący robi to na własne
    ryzyko. Prawidłowym miejscem docelowym niezamówionego produktu jest kosz
    na śmieci i co najwyżej jedyną opłatą może być opłata za wywóz śmieci.
    Choć wykazanie tego, że produkt zwiększył koszt wywozu śmieci może być
    bardzo trudne.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz