eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosąsiad ma przesunięte ogrodzenie - co sie robi w takich wypadkach? › sąsiad ma przesunięte ogrodzenie - co sie robi w takich wypadkach?
  • Data: 2010-04-15 12:30:22
    Temat: sąsiad ma przesunięte ogrodzenie - co sie robi w takich wypadkach?
    Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    kupiłem działkę - kawałek pola, po obu stronach mam sąsiadów - mają
    ogrodzenia- ok. 50m wgłąb działki.
    Zleciłem geodecie wyznaczenie granicy po jedej stronie, tam gdzie nie ma bo
    chciałem dalej działkę ogrodzić, ten sprawdził też sąsiada po drugiej
    stronie ( tam niby jest granica, słupki są wyznaczone i naniesione na mapę-
    to jest dla mnie trochę dziwne..) i wyszło, że ma przesunięte ogrodzenie w
    moją stronę.

    Jak się takie rzeczy załatwia? mam iśc do niego i kazać przestawić betonowe
    ogrodzenie, będzie po sąsiedzie... sprzedać mu kawałek działki ( metr2 w
    tamtej okolicy kosztuje do 100zł.. - pewnie nie będzie zainteresowany),
    Mam odpuścić, bo to normalne i nikt się nigdy tym nie przejmuje, a tylko
    mnie to po głowie chodzi?

    Jakieś inne propozycje?

    Pozdrawiam
    Michał