eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosąsiad ma przesunięte ogrodzenie - co sie robi w takich wypadkach? › Re: sąsiad ma przesunięte ogrodzenie - co sie robi w takich wypadkach?
  • Data: 2010-04-16 20:31:35
    Temat: Re: sąsiad ma przesunięte ogrodzenie - co sie robi w takich wypadkach?
    Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale przede wszystkim - jak się kupuje
    > działkę, to najpierw sprawdza się działkę,jej granice i papiery, żeby
    > potem nie
    > wylądować w takim szambie.

    Problem w tym, że słupki graniczne są powbijane, a dom i ogrodzenie stoi na
    jego działce:) dzisiaj byłem u geodety i się okazuje że słupek graniczny w
    środku działki ( mniej więcej 100m od początku, bo działka ma 200m
    długości ) jest przesunięty w moją stronę, dwa pozostałe są poprawnie.
    Granice ponoć były wyznaczane w 89 roku i tak się zasatanwiam, że pewnie po
    wyznaczeniu okazało się że dom stoi na obecnie mojej działce i sąsiad
    przeniósł, żeby lepiej wyglądało i faktycznie, żeby nie to, że geodeta
    gdzieś tam extra chciał sprawdzić też tę granicę któtra jest, przy okazji
    wyznaczania drugiej, to bym żył w słodkiej nieświadmości,..:) Jutro się
    wybieram do sąsiada, to będę wiedział na czym stoję... generalnie sąsiad to
    sąsiad, wolałbym żeby starć nie było - jeśli by się zgodził na przestawienie
    słupków, to po sprawie, płot by stał jak stoi, a tylko dalszą częśc by się
    ogrodziło już zgodnie z granicą, gorzej jak stwierdzi że ma to gdzieś i
    będzie chciał dalej jechac z ogrodzeniem po krzywej linii:)
    Pozdrawiam
    Michał