eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosąsiad ma przesunięte ogrodzenie - co sie robi w takich wypadkach? › Re: sąsiad ma przesunięte ogrodzenie - co sie robi w takich wypadkach?
  • Data: 2010-04-15 20:48:59
    Temat: Re: sąsiad ma przesunięte ogrodzenie - co sie robi w takich wypadkach?
    Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Jeśli zależy Ci na dobrych stosunkach z sąsiadem, to informujesz go że
    > granica leci tu i tu, ale wszystko ok, żeby wiedział gdzie jest granica,
    > wypijacie piwo/wino/wódkę i ogradzasz działkę dalej (tam gdzie nie ma
    > płotu) tak ja leci właściwie granica.

    Tak pewnie zrobię, ale trochę mnie irytuje, bo sąsiada płot leci jakieś 50m
    po długości działki, a dom jego teściów, więc zakładam że ma te 30-50lat
    jest postawiony w granicy, a domu mu raczej nie bede kazał wyburzać. Płot
    leci jakies 30m , później w granicy stary dom ( sąsiad ma nowy z przodu),
    później znów płot.
    W sumie działkę mam na tyle szeroką że te pół metra mi nie wadzi, ale z
    ciekawości co z tym domem co jest na mojej działce? :)
    Inna sprawa że prawie metr przesunięte ogrodzenie na 50m długości, to ok
    50m2 po ok 100zł daje jakąś tam kwotę, którą w końcu zapłaciłem...
    Jak się ma sprawa poprzedniego właściciela, w sumie sprzedał mi działkę na
    której coś tam jest, nie mogę się tego pozbyć itp, tzn jakby przejąłem mniej
    niż było w umowie i na papierach?? :)
    Pozdrawiam
    Michał