  • Data: 2008-07-09 18:18:17
    Temat: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
    Od: "Bogdan No" <p...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprawa wygląda tak: kupiliśmy nowy czajnik Zelmera, który do tej pory zepsuł
    się pięć razy. Cztery razy był reklamowany z powodu wycieku - po prostu robi
    się 'kałuża' pod czajnikiem. Dzisiaj odebraliśmy piąty raz z serwisu (
    serwis PREDOM na ul. Majdańskiej w Warszawie - kompletnie nie polecam), pani
    miło poinformowała, że ten piąty raz to nie była naprawa, a czyszczenie z
    osadu kamienia, który był przyczyną wycieku. I w karcie gwarancyjnej nie
    była to kolejna naprawa (piąta). Ręce opadają mi na takie argumenty z ich
    strony, że powodem wycieku jest kamień (normalnie używny czajnik, normalna
    ilość osadu itd.) W każdym razie już nie chcąc się dłużej kłócić odebrałem
    czajnik i powiedziałem, że skoro to była wina kamienia, to po ich serwisowym
    czyszczeniu będzie OK. Zaniosłem do domu, nalałem, zagotowałem i ... kałuża
    jak zwykle.

    I co począć, żeby udowodnić im, że ten czajnik jest zepsuty, a oni nic po
    prostu z tym nie robią, tylko kpią w żywe oczy. W dodatku teraz zwalili winę
    rzekomo na nas, że to przez kamień?
    Bardzo proszę o rady, jutro zaniosię ten czajnik spowrotem do serwisu, no
    ale spodziewam się, że po tygodniu zwrócą i powiedzą że wszystko jest OK.

    Serwis PREDOM , ul. Majdańska w Warszawie (wcześniej chyba na Grochowskiej
    urzędowali), naprawdę niemili, nierzetelni i kpiący z człowieka w żywe oczy.

    pzdr
    Bogdan