eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika - proszę o pomoc › Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
  • Data: 2008-07-09 21:11:27
    Temat: Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Bogdan No" <p...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g52vd8$b6v$1@news.onet.pl...

    Istnieje kilka możliwych rozwiązań:

    1) Zanieść do sklepu i oddać z tytułu niezgodności towaru z umową. W sieci
    znajdziesz po tym haśle wiele poradników, wiec nie warto sie tutaj
    rozwodzić. W skrócie daje Ci to gwarancję, że raz ewentualnie mogą
    naprawić, ale za drugim razem już nie.

    2) Wysłać maila do ZELMER-a. Mam dość przyjemne doświadczenia z kontaktami
    z ich fabrycznym serwisem. Pewnie polecą inny serwis. Może sami będą
    chcieli naprawić. Generalnie ZELMER to firma, której zależy na marce. tylko
    trzeba im wjechać trochę "na ambicję" :-)

    3) Udać się do miejskiego rzecznika konsumenta (w Warszawie, to pewnie
    dzielnicowego). On jest od udzielania porad, ale spodziewam sie, że wymyśli
    to samo, co ja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1