eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika - proszę o pomoc › Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
  • Data: 2008-07-09 22:00:11
    Temat: Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
    Od: "Michał Trych" <gg:2200099@mail.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > I co począć, żeby udowodnić im, że ten czajnik jest zepsuty, a oni nic po
    > prostu z tym nie robią, tylko kpią w żywe oczy. W dodatku teraz zwalili
    > winę rzekomo na nas, że to przez kamień?
    > Bardzo proszę o rady, jutro zaniosię ten czajnik spowrotem do serwisu, no
    > ale spodziewam się, że po tygodniu zwrócą i powiedzą że wszystko jest OK.

    Isc do sprzedawcy a nie do serwisu z pismem do pihu, ze w zwiazku z naprawa
    iles tam razy ( w gwar. masz napisane ile) chcesz wymianu na nowy albo zwrot
    gotowki. jak nie poskutkuje, idz do pihu i wyjasnij sprawe - tam ci powiedza
    co i jak.
    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1