eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika - proszę o pomoc › reklamacja czajnika - proszę o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan No" <p...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
    Date: Wed, 9 Jul 2008 20:18:17 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <g52vd8$b6v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 43-goc-5.acn.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1215627496 11487 62.121.120.43 (9 Jul 2008 18:18:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jul 2008 18:18:16 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: jtw9ooUBL1OvnoyJYLz0RPU927NPxbci+gV04eNczCE=
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542873
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Sprawa wygląda tak: kupiliśmy nowy czajnik Zelmera, który do tej pory zepsuł
    się pięć razy. Cztery razy był reklamowany z powodu wycieku - po prostu robi
    się 'kałuża' pod czajnikiem. Dzisiaj odebraliśmy piąty raz z serwisu (
    serwis PREDOM na ul. Majdańskiej w Warszawie - kompletnie nie polecam), pani
    miło poinformowała, że ten piąty raz to nie była naprawa, a czyszczenie z
    osadu kamienia, który był przyczyną wycieku. I w karcie gwarancyjnej nie
    była to kolejna naprawa (piąta). Ręce opadają mi na takie argumenty z ich
    strony, że powodem wycieku jest kamień (normalnie używny czajnik, normalna
    ilość osadu itd.) W każdym razie już nie chcąc się dłużej kłócić odebrałem
    czajnik i powiedziałem, że skoro to była wina kamienia, to po ich serwisowym
    czyszczeniu będzie OK. Zaniosłem do domu, nalałem, zagotowałem i ... kałuża
    jak zwykle.

    I co począć, żeby udowodnić im, że ten czajnik jest zepsuty, a oni nic po
    prostu z tym nie robią, tylko kpią w żywe oczy. W dodatku teraz zwalili winę
    rzekomo na nas, że to przez kamień?
    Bardzo proszę o rady, jutro zaniosię ten czajnik spowrotem do serwisu, no
    ale spodziewam się, że po tygodniu zwrócą i powiedzą że wszystko jest OK.

    Serwis PREDOM , ul. Majdańska w Warszawie (wcześniej chyba na Grochowskiej
    urzędowali), naprawdę niemili, nierzetelni i kpiący z człowieka w żywe oczy.

    pzdr
    Bogdan


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1