eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika - proszę o pomoc › Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
  • Data: 2008-07-10 08:32:34
    Temat: Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 10 Jul 2008 00:00:11 +0200, Michał Trych napisał(a):


    > Isc do sprzedawcy a nie do serwisu z pismem do pihu, ze w zwiazku z naprawa
    > iles tam razy ( w gwar. masz napisane ile) chcesz wymianu na nowy albo zwrot
    > gotowki. jak nie poskutkuje, idz do pihu i wyjasnij sprawe - tam ci powiedza
    > co i jak.

    Błądzisz logicznie.
    Sugerujesz pytającemu udanie się do sprzedawcy z pismem z PIH (co to za
    magiczne pismo, kto je wypisuje i co jest w treści?).
    A za chwileczkę, w kolejnym zdaniu sugerujesz że pomimo tego "pisemka z
    PIH" nic nie wskóra nasz pytający to ma się udać do ..... PIH.
    Gdzie tu sens, gdzie logika?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1