  • Data: 2004-01-29 11:49:02
    Temat: "po to był", było: pies zagryzl...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jan 2004, Andrzej_K. wrote:
    [...]
    >+ Jest wielką tragedią iż dziecko zginęło, ale przecież nie można
    >+ winić psa który "wykonał swoją pracę". On po to tam był i takie
    >+ było jego zadanie.

    OK. Mina przeciwpiechotna również "po to mogła tam być" i również
    "tylko wykonać swoje zadanie". AFAIK zaminowanie jest zabronione
    i to nie z tytułu zaminowywania jako takiego (pewnikiem Polska
    ma podpisane jakoweś umowy m-nar. w tej materii) ale tak "ogólnie".
    Lekko przesadzając chcę sprowokować odpowiedź na pytanie: czy
    wobec tego w .pl WOLNO stosować "środki ochrony terenu" które
    SKUTECZNIE ów teren chronią (z potencjalną szkodą na zdrowiu
    i życiu kogoś kto wtargnie) czy NIE WOLNO ?
    A może nie wolno "tak w ogóle" a wolno "z użyciem psa" - wtedy
    z chęcią poznałbym przepis...

    [...]
    >+ No i powinny. Ja tak wyprowadzam, ale np. o godz. 5 rano,
    >+ gdy ludzie jeszcze śpią puszczam go samopas bez smyczy
    >+ i kagańca.

    Dla jasności: nie mam zamiaru cię potępiać :), aczkolwiek nie
    widzę różnicy między 5 rano a 15 po południu - poza być może
    "innymi czynnikami które bierzesz pod uwagę razem z odpowiedzialnością
    za zachowanie psa" :)

    pozdrowienia, Gotfryd