  • Data: 2004-01-29 21:33:57
    Temat: Re: mandat (było: pies...)
    Od: "Leszek" <l...@u...fm> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0401291258300.-133242087@k6-2.por
    tezjan.zabrze.pl...

    > IMHO to zależy za co i przez jaki organ ów mandat.
    > Czy "za psa" to owszem, mam wątpliwości :), ale np. za zaleganie
    > ZUSowi można tyle (max.) dostać. A i sprawy skarbowe sięgają
    > takiego pułapu AFAIK.

    Mówimy o wykroczeniach a nie sprawach skarbowych.

    Art. 96. § 1. W postępowaniu mandatowym można nałożyć grzywnę w
    wysokości do 500 złotych, a w sprawach, w których oskarżycielem
    publicznym jest inspektor pracy oraz w wypadku, o którym mowa w art. 9 §
    1 Kodeksu wykroczeń - do 1.000 złotych.

    Pozdr
    Leszek