  • Data: 2004-01-29 12:12:14
    Temat: Re: pies zagryzl fretke
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Jan 2004, HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    >+ Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> [...]
    >+ > sie taka logika, [...]
    >+ A co tu widzisz nielogicznego? Widziales ceny malych futrzaków? Te, z
    >+ którymi sie zetknęlam [...]
    >+ Skad niby
    >+ u licha mialabym wiedziec ze zwykly tchórz jest rownowartoscia 1/4 jakiegos
    >+ rasowego psa?

    Przyznam że TĄ logiką to MNIE powaliłaś.
    Jasne, "nie znam się to powinnam się wypowiadać" ;)
    Znasz może aktywną grupowiczkę z niniejszej grupy która przez ostatnie
    dwa tygodnie fakt "mania dziecka i psa naraz" używała jako głównego
    argumentu w dyskusjach kategorii "nie znasz się" ??

    pozdrowienia, Gotfryd