    From: Hubert Czobodziński <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mechanik samochodowy
    Date: Fri, 24 Aug 2007 01:47:02 +0200

    Jakiś miesiąc temu rozsypała mi się automatyczna skrzynia biegów w
    samochodzie. Za pomocą google.pl znalazłem warsztat cieszący się przyzwoitą
    opinią. Przez telefon powiedziano mi, że naprawa potrwa 3-4 dni a jej koszt
    wyniesie 1200 zł + koszt części. Kiedy zawiozłem tam auto, mechanik zaczął
    narzekać że to inny model niż on myślał. Powiedział że w takim razie
    naprawa potrwa dłużej a podawane przez niego ceny to ceny netto.

    Mechanik odezwał się po trzech tygodniach. Naprawę wycenił na 5900 + VAT (co
    prawdopodobnie przekracza wartość samochodu) a wykonane dotychczas
    czynności (wyciągnięcie silnika i skrzyni biegów) na 2000 + VAT. Za tę cenę
    mogę zabrać auto i silnik oddzielnie.

    Na umowie którą podpisałem zostawiając samochód widnieje: wyrażam zgodę na
    przeprowadzenie czynności naprawczych oraz telefoniczne uzgodnienie ceny
    naprawy.

    Czuję sie oszukany. Co mogę zrobić w tej sprawie?

    h.