  • Data: 2007-08-24 08:07:18
    Temat: Re: mechanik samochodowy
    Od: Hubert Czobodziński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zwykle winien jest brak wyobrazni i twojej i mechanika.
    > Skad on niby wiedzial na telefon co konkretnie sie z ta skrzynia stalo? A
    > ty? uwierzyles, ze taka diagnoze mozna postawic przez telefon?

    Nie wierzyłem ani on nie próbował stawiać takowej. Powiedział, że robocizna
    będzie kosztowała 1200 a reszta to cena części i może to razem kosztować do
    6000. I że będzie wiedział, kiedy tę skrzynię wyciągnie. Zrozumiałem więc,
    że w najgorszym wypadku dostanę samochód w takim stanie jak go oddałem i
    zapłacę za to 1200.

    Ale teraz okazało się, że samo zdiagnozowanie skrzyni (w starym Saabie nie
    jest to rzeczywiście proste -- trzeba wyciągnąć silnik wraz ze skrzynią) ma
    kosztować 2000. Gdybym mi to powiedział (a miał trzy tygodnie na
    zastanawianie się) to zabrałbym od niego samochód.

    > Ja poczytalem na stronie automaty.pl i znalazlem wlasnie taka forme gdzie
    > mi to najpierw wyjasniono, przy czym poinformowano mnie ze pierwsze oznaki
    > awarii bedzie widac w oleju wlasnie, jak beda w nim opilki lub kawalki
    > metoalu, to tak czy inaczej tej skrzyni nie wolno juz skrecac, bo zmieli
    > sie reszta tego co jeszcze moze byc tam dobre. Sprawdzenie natomiast co
    > dokladnie sie rozsypalo to wlasnie taka bardzo trudna i dlugotrwala praca
    > nad rozbieraniem skrzyni na kawalki i czyszczenie tego co dobre, oraz
    > znadywanie uszkodzen.

    Też byłem na automaty.pl i wiedziałem co i jak. Tam też znalazłem warsztat,
    który specjalizuje się w automatach i cieszy się dobrą opinią.

    h.