  • Data: 2006-04-08 10:04:56
    Temat: Zmagania studentki /help/
    Od: "/M/" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam spory problem z dyrekcja mojej uczeli, bardzo prosze Was o pomoc/porady
    Szybko przedstawiam cala sprawe

    Oblalam egzamin warunkowy z jednego przedmiotu, pozostale mam zaliczone w
    terminie
    Zabrakly mi dwa punkty do zaliczenia tego warunku (trzeba uzyskac 51% z 60
    punktow na zaliczenie)
    Prosilam dyrekcje o zaliczenie w/w egazminu motywujac to iz jestem na 3 roku
    (studia dzienne), koncze wlasnie prace licencjacka a pozostale przedmioty
    mam zaliczone, a zabrakly jedynie dwa punkty ktore zawazyly o przerwaniu
    calej mojej dotychczasowej nauki. Przed i podczas egazaminu bylam na
    zwolnieniu chorobowym.
    Co wiecej egzamin pisali jednoczesnie studenci zaoczni i dzienni, jednak
    material byl zupelnie inny, "zaoczni" mieli pytania znacznie latwiejsze.
    Prosilam takze o kserokopie mojej pracy z egzaminu warunkowego abym mogla ja
    przeanalizowac w domu czy osoba sprawdzajaca nie pomylila sie, moze
    znalazlabym te dwa brakujace punkty, ktore okazaly sie tak wazne. Dyrekcja
    odmowila i jedyna propozycja jaka otrzymalam jest powtarzanie roku od
    pazdziernika. Zaznaczam, ze oblaly wszystkie osoby studiujace dziennie, nie
    wiem jak zaoczni... Jest to uczelnia prywatna podlegajaca pod jeden z
    uniwerkow.
    Wnioski mozna wyciagac rozne...

    Prosze o pomoc, porady, czy cos jeszcze mozna w mojej sprawie zrobic, jak
    uzyskac kserokopie mojej pracy, dlaczego nie chca mi jej wydac.
    Moze jakies pismo, co i jak napisac ? Jesli nie bede miala mozliwosci
    kontynuacji nauki to zmuszona jestem studiowac tam za rok gdyz jest to dosc
    specjalistyczna uczelnia i ciezko o przeniesienie na podobny profil dlatego
    obawiam sie zlosliwosci dyrekcji odnosnie mojej osoby dlatego moje pisma
    musza byc dobrze przemyslane.

    Zalamana
    /Monia/