  • Data: 2006-04-08 10:53:36
    Temat: Re: Zmagania studentki /help/
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/M/" <t...@w...pl> napisał
    > Oblalam egzamin warunkowy z jednego przedmiotu, pozostale mam zaliczone w
    > terminie

    Co to jest egzamin warunkowy na Twojej uczelni? Drugi termin egzaminu czy
    późniejszy?

    > Przed i podczas egazaminu bylam na zwolnieniu chorobowym.

    Myślę, że w regulaminie uczelni powinno być coś napisane o dodatkowych
    terminach egzaminu w szczególnych okolicznościach. Sprawdź w swoim
    regulaminie.
    Jeśli tak, to napisz pismo-prośbę o dodatkowy termin egzaminu z powodu....
    ble,ble... w związku z chorobą i załącz zaświadczenie lekarskie. No, jeśli
    oczywiście ten warunkowy to był już jakiś ponadnormalny, dodatkowy egzamin,
    to może być gorzej...

    > Co wiecej egzamin pisali jednoczesnie studenci zaoczni i dzienni, jednak
    > material byl zupelnie inny, "zaoczni" mieli pytania znacznie latwiejsze.

    To nie ma znaczenia.

    > Prosilam takze o kserokopie mojej pracy z egzaminu warunkowego abym mogla
    > ja przeanalizowac w domu czy osoba sprawdzajaca nie pomylila sie, moze
    > znalazlabym te dwa brakujace punkty, ktore okazaly sie tak wazne. Dyrekcja
    > odmowila

    Hm..., ale do wglądu otrzymałaś?

    > Jest to uczelnia prywatna podlegajaca pod jeden z uniwerkow.
    Nie rozumiem pojęcia "podległa". To, że uczą tam wykładowcy z uniwerku nie
    oznacza, że jest podległa.