  • Data: 2006-04-08 17:47:37
    Temat: Re: Zmagania studentki /help/
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    > inną
    > osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za
    > pomocą
    > wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    > należytego
    > pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze [...]

    Gdzie tu masz wprowadzenie w błąd albo wyzyskanie błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania?

    Wprowadzeniem w blad jest podanie falszywych wynikow egzaminu, a jestem
    niemal pewien, ze wlasnie takie byly, skutkujace kolejnym wprowadzeniem w
    blad, ze studenci maja powtarzac rok (i placic za jego poprawianie).
    Wskazuja na to fakty takie, jak:

    a) odmowa okazania ocenionej pracy;
    b) nikt nie zdal;
    c) w przypadku studentow dziennych jest wieksze
    prawdopodobienstwo, ze bedzie im zalezec na dokonczeniu studiow

    Jezeli widzisz inny paragraf, ktory ma tu zastosowanie, to chetnie Cie
    wyslucham :-) Prawo znam bardzo wybiorczo - tylko te paragrafy, ktore w
    zyciu mi sie przydaly do obrony przed nieuczciwymi.

    Pozdrawiam,

    Tiger