eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówkaReklamacja bez odpowiedzi - kablówka
  • Data: 2012-06-04 12:58:55
    Temat: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam mały problem.
    Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
    operatora mojej kablówki.
    Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
    monitem.

    A teraz cisza - wysłąłem maila + 2 monity (z dwóch różnych skrzynek)

    Oczywiście mogę zadzwonić ale... wtedy zapewne od przypadkowej osoby
    usłyszę że maila nie mają i co nam pan zrobi.


    Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
    zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja jest
    uznana?
    Korci mnie, aby ponowic zgłosznenie pisząc, że w ramach rekompensaty
    oczekuję 12 miesięcy ulgi na wybrane przeze mnie usługi.

    Jak to wygląda ze strony prawnej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1