eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówkaRe: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
  • Data: 2012-06-05 20:15:38
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > >> Plis, zostawcie temat potwierdzenia wysłania.
    > >> Interesuje mnie aspekt prawny - czy reklamacja wysłąna do kablówki
    > >> pozostająca przez X dni bez odpowiedzi jest traktowana jak uznana?
    > >> Po ilu dniach?
    > >> Jak będzie trzeba, to wyślę poczta - interesuje mnie tylko sama
    > >> kwestia uznania reklamacji bez odpowiedzi.
    > >
    > > Żeby odczepić się od potwierdzenia trzeba mieć niepodważalny dowód
    > > wpływu reklamacji: najmocniejsza jest adnotacja "wpłynęło dnia..." i
    > > podpis, czyli zanieść pieszo...
    > >
    > > Liczba dni na rozpatrzenie reklamacji powinna być zawarta w
    > > regulaminie.
    > >
    > mistrzu, a czytałeś pytanie?

    Tak.

    > prosiłem aby zapomnieć o kwestii potwierdzenia otrzymania.
    > Dla łatwiejszych rozważań możemy założyć, że list wysyłam poczta tradycyjną
    > a nie mailową.
    > ok?

    Ok.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1