eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 29

  • 1. Data: 2012-06-04 12:58:55
    Temat: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam mały problem.
    Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
    operatora mojej kablówki.
    Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
    monitem.

    A teraz cisza - wysłąłem maila + 2 monity (z dwóch różnych skrzynek)

    Oczywiście mogę zadzwonić ale... wtedy zapewne od przypadkowej osoby
    usłyszę że maila nie mają i co nam pan zrobi.


    Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
    zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja jest
    uznana?
    Korci mnie, aby ponowic zgłosznenie pisząc, że w ramach rekompensaty
    oczekuję 12 miesięcy ulgi na wybrane przeze mnie usługi.

    Jak to wygląda ze strony prawnej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr


  • 2. Data: 2012-06-04 19:23:06
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.06.2012 12:58, Budzik pisze:
    > Mam mały problem.
    > Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
    > operatora mojej kablówki.
    > Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
    > monitem.
    >
    > A teraz cisza - wysłąłem maila + 2 monity (z dwóch różnych skrzynek)
    >
    > Oczywiście mogę zadzwonić ale... wtedy zapewne od przypadkowej osoby
    > usłyszę że maila nie mają i co nam pan zrobi.
    >
    >
    > Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
    > zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja jest
    > uznana?
    > Korci mnie, aby ponowic zgłosznenie pisząc, że w ramach rekompensaty
    > oczekuję 12 miesięcy ulgi na wybrane przeze mnie usługi.
    >
    > Jak to wygląda ze strony prawnej?
    >
    -> rzecznik praw konsumenta. o ile wiem, brak odpowiedzi = reklamacja
    załatwiona pomyślnie. Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
    ToMasz


  • 3. Data: 2012-06-05 00:58:49
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail twitek4@.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > -> rzecznik praw konsumenta.

    ale ze co? Mam do niego pisać?

    > o ile wiem, brak odpowiedzi = reklamacja
    > załatwiona pomyślnie.

    z jakiego przepisu to wynika?

    > Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali

    To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski


  • 4. Data: 2012-06-05 01:04:05
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
    > zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja
    > jest uznana?

    Jak udowodnisz, że mail doszedł?

    > Korci mnie, aby ponowic zgłosznenie pisząc, że w ramach rekompensaty
    > oczekuję 12 miesięcy ulgi na wybrane przeze mnie usługi.

    Pisać sobie możesz...

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 5. Data: 2012-06-05 01:04:32
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    >> Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
    >
    > To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.

    To jest sedno sprawy.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 6. Data: 2012-06-05 12:58:47
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
    >> zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja
    >> jest uznana?
    >
    > Jak udowodnisz, że mail doszedł?
    >
    po pierwsze włącze te potwierdzenia odbioru, które są dostepne w programie
    mailowym - może się uda.

    A może uda mi się potem wyciągnąc od BOA jakąs informację, żem ail doszedł.

    Nie ważne - załóżmy że mogę udowodnić że doszedł.

    Interesuje mnie to, czy reklamacja bez odpowiedzi przez x dni (ile?) jest
    uznana za rozpatrzoną pozytywnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert


  • 7. Data: 2012-06-05 14:31:16
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail twitek4@.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:
    >
    >> -> rzecznik praw konsumenta.
    >
    > ale ze co? Mam do niego pisać?
    >
    >> o ile wiem, brak odpowiedzi = reklamacja
    >> załatwiona pomyślnie.
    >
    > z jakiego przepisu to wynika?
    >
    >> Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
    >
    > To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.

    a ustawiałeś pola żądania potwierdzenia dostawy i przeczytania?

    bo wtedy powinieneś mieć potwierdzenie.


  • 8. Data: 2012-06-05 14:44:49
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

    > >> Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
    > >
    > > To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.
    >
    > a ustawiałeś pola żądania potwierdzenia dostawy i przeczytania?
    >
    > bo wtedy powinieneś mieć potwierdzenie.

    Potwierdzenie dostawy i co najwyżej wyświetlenia na ekranie - nic nie znaczy,
    a najczęściej i tak wyłączane przez _świadomych_ użytkowników poczty
    elektronicznej...


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 9. Data: 2012-06-05 14:58:50
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>> -> rzecznik praw konsumenta.
    >>
    >> ale ze co? Mam do niego pisać?
    >>
    >>> o ile wiem, brak odpowiedzi = reklamacja
    >>> załatwiona pomyślnie.
    >>
    >> z jakiego przepisu to wynika?
    >>
    >>> Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
    >>
    >> To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.
    >
    > a ustawiałeś pola żądania potwierdzenia dostawy i przeczytania?
    >
    > bo wtedy powinieneś mieć potwierdzenie.

    Plis, zostawcie temat potwierdzenia wysłania.
    Interesuje mnie aspekt prawny - czy reklamacja wysłąna do kablówki
    pozostająca przez X dni bez odpowiedzi jest traktowana jak uznana?
    Po ilu dniach?
    Jak będzie trzeba, to wyślę poczta - interesuje mnie tylko sama kwestia
    uznania reklamacji bez odpowiedzi.



    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld


  • 10. Data: 2012-06-05 15:08:19
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>


    > Plis, zostawcie temat potwierdzenia wysłania.
    > Interesuje mnie aspekt prawny - czy reklamacja wysłąna do kablówki
    > pozostająca przez X dni bez odpowiedzi jest traktowana jak uznana?
    > Po ilu dniach?
    > Jak będzie trzeba, to wyślę poczta - interesuje mnie tylko sama kwestia
    > uznania reklamacji bez odpowiedzi.

    Żeby odczepić się od potwierdzenia trzeba mieć niepodważalny dowód wpływu
    reklamacji: najmocniejsza jest adnotacja "wpłynęło dnia..." i podpis, czyli
    zanieść pieszo...

    Liczba dni na rozpatrzenie reklamacji powinna być zawarta w regulaminie.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1