-
1. Data: 2012-06-04 12:58:55
Temat: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Mam mały problem.
Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
operatora mojej kablówki.
Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
monitem.
A teraz cisza - wysłąłem maila + 2 monity (z dwóch różnych skrzynek)
Oczywiście mogę zadzwonić ale... wtedy zapewne od przypadkowej osoby
usłyszę że maila nie mają i co nam pan zrobi.
Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja jest
uznana?
Korci mnie, aby ponowic zgłosznenie pisząc, że w ramach rekompensaty
oczekuję 12 miesięcy ulgi na wybrane przeze mnie usługi.
Jak to wygląda ze strony prawnej?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy." Niels Bohr
-
2. Data: 2012-06-04 19:23:06
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
W dniu 04.06.2012 12:58, Budzik pisze:
> Mam mały problem.
> Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
> operatora mojej kablówki.
> Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
> monitem.
>
> A teraz cisza - wysłąłem maila + 2 monity (z dwóch różnych skrzynek)
>
> Oczywiście mogę zadzwonić ale... wtedy zapewne od przypadkowej osoby
> usłyszę że maila nie mają i co nam pan zrobi.
>
>
> Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
> zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja jest
> uznana?
> Korci mnie, aby ponowic zgłosznenie pisząc, że w ramach rekompensaty
> oczekuję 12 miesięcy ulgi na wybrane przeze mnie usługi.
>
> Jak to wygląda ze strony prawnej?
>
-> rzecznik praw konsumenta. o ile wiem, brak odpowiedzi = reklamacja
załatwiona pomyślnie. Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
ToMasz
-
3. Data: 2012-06-05 00:58:49
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail twitek4@.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
> -> rzecznik praw konsumenta.
ale ze co? Mam do niego pisać?
> o ile wiem, brak odpowiedzi = reklamacja
> załatwiona pomyślnie.
z jakiego przepisu to wynika?
> Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski
-
4. Data: 2012-06-05 01:04:05
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: to <t...@i...pl>
begin Budzik
> Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
> zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja
> jest uznana?
Jak udowodnisz, że mail doszedł?
> Korci mnie, aby ponowic zgłosznenie pisząc, że w ramach rekompensaty
> oczekuję 12 miesięcy ulgi na wybrane przeze mnie usługi.
Pisać sobie możesz...
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
5. Data: 2012-06-05 01:04:32
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: to <t...@i...pl>
begin Budzik
>> Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
>
> To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.
To jest sedno sprawy.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
6. Data: 2012-06-05 12:58:47
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>> Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
>> zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja
>> jest uznana?
>
> Jak udowodnisz, że mail doszedł?
>
po pierwsze włącze te potwierdzenia odbioru, które są dostepne w programie
mailowym - może się uda.
A może uda mi się potem wyciągnąc od BOA jakąs informację, żem ail doszedł.
Nie ważne - załóżmy że mogę udowodnić że doszedł.
Interesuje mnie to, czy reklamacja bez odpowiedzi przez x dni (ile?) jest
uznana za rozpatrzoną pozytywnie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
Frank Herbert
-
7. Data: 2012-06-05 14:31:16
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Budzik wrote:
> Osobnik posiadający mail twitek4@.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
> odcinku co następuje:
>
>> -> rzecznik praw konsumenta.
>
> ale ze co? Mam do niego pisać?
>
>> o ile wiem, brak odpowiedzi = reklamacja
>> załatwiona pomyślnie.
>
> z jakiego przepisu to wynika?
>
>> Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
>
> To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.
a ustawiałeś pola żądania potwierdzenia dostawy i przeczytania?
bo wtedy powinieneś mieć potwierdzenie.
-
8. Data: 2012-06-05 14:44:49
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>
> >> Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
> >
> > To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.
>
> a ustawiałeś pola żądania potwierdzenia dostawy i przeczytania?
>
> bo wtedy powinieneś mieć potwierdzenie.
Potwierdzenie dostawy i co najwyżej wyświetlenia na ekranie - nic nie znaczy,
a najczęściej i tak wyłączane przez _świadomych_ użytkowników poczty
elektronicznej...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
9. Data: 2012-06-05 14:58:50
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>>> -> rzecznik praw konsumenta.
>>
>> ale ze co? Mam do niego pisać?
>>
>>> o ile wiem, brak odpowiedzi = reklamacja
>>> załatwiona pomyślnie.
>>
>> z jakiego przepisu to wynika?
>>
>>> Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
>>
>> To jest osobna bajka, na razie ją pomińmy.
>
> a ustawiałeś pola żądania potwierdzenia dostawy i przeczytania?
>
> bo wtedy powinieneś mieć potwierdzenie.
Plis, zostawcie temat potwierdzenia wysłania.
Interesuje mnie aspekt prawny - czy reklamacja wysłąna do kablówki
pozostająca przez X dni bez odpowiedzi jest traktowana jak uznana?
Po ilu dniach?
Jak będzie trzeba, to wyślę poczta - interesuje mnie tylko sama kwestia
uznania reklamacji bez odpowiedzi.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
Francois La Rochefoucauld
-
10. Data: 2012-06-05 15:08:19
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>
> Plis, zostawcie temat potwierdzenia wysłania.
> Interesuje mnie aspekt prawny - czy reklamacja wysłąna do kablówki
> pozostająca przez X dni bez odpowiedzi jest traktowana jak uznana?
> Po ilu dniach?
> Jak będzie trzeba, to wyślę poczta - interesuje mnie tylko sama kwestia
> uznania reklamacji bez odpowiedzi.
Żeby odczepić się od potwierdzenia trzeba mieć niepodważalny dowód wpływu
reklamacji: najmocniejsza jest adnotacja "wpłynęło dnia..." i podpis, czyli
zanieść pieszo...
Liczba dni na rozpatrzenie reklamacji powinna być zawarta w regulaminie.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/