eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówkaRe: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
  • Data: 2012-06-04 19:23:06
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 04.06.2012 12:58, Budzik pisze:
    > Mam mały problem.
    > Otóż nie mogę doprosić się odpowiedzi na reklamację wysłaną via mail do
    > operatora mojej kablówki.
    > Dotychczas odpowiadali ale zawsze trzeba było pierwszy mail pogonić
    > monitem.
    >
    > A teraz cisza - wysłąłem maila + 2 monity (z dwóch różnych skrzynek)
    >
    > Oczywiście mogę zadzwonić ale... wtedy zapewne od przypadkowej osoby
    > usłyszę że maila nie mają i co nam pan zrobi.
    >
    >
    > Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
    > zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja jest
    > uznana?
    > Korci mnie, aby ponowic zgłosznenie pisząc, że w ramach rekompensaty
    > oczekuję 12 miesięcy ulgi na wybrane przeze mnie usługi.
    >
    > Jak to wygląda ze strony prawnej?
    >
    -> rzecznik praw konsumenta. o ile wiem, brak odpowiedzi = reklamacja
    załatwiona pomyślnie. Trudno będzie tylko udowodnić że e-maila otrzymali
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1