eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówkaRe: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
  • Data: 2012-06-05 12:58:47
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Zastanawiam się, czy w kontaktach z podmiotem typu kablówka obowiązuje
    >> zasada, że jak nie odpowiedzą na reklamacje przez X dni, to reklamacja
    >> jest uznana?
    >
    > Jak udowodnisz, że mail doszedł?
    >
    po pierwsze włącze te potwierdzenia odbioru, które są dostepne w programie
    mailowym - może się uda.

    A może uda mi się potem wyciągnąc od BOA jakąs informację, żem ail doszedł.

    Nie ważne - załóżmy że mogę udowodnić że doszedł.

    Interesuje mnie to, czy reklamacja bez odpowiedzi przez x dni (ile?) jest
    uznana za rozpatrzoną pozytywnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1