-
Data: 2012-06-05 22:44:12
Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-06-05 17:59, Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
poprzednim odcinku co następuje:
>
>>
>> To teraz pytanie - co mówi o terminie rozpatrzenia i ewentualnym uznaniu
>> reklamacji za uznaną (jeżeli brak odpowiedzi) prawo.
>> Nie pytam o ichni regulamin, bo on na pewno tej kwestii nie reguluje, a
>> poza tym jest dokumentem niższej rang niż ustawa.
>>
>
> już znalazłem
> art. 8 p. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
>
> 14 dni
>
> Dzieki
>
Poczytaj najpierw swoją umowę + regulamin, powinny zawierać następujące
informacje:
Art. 56 PT:
3. Umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
wymagająca
formy pisemnej, z zastrzeżeniem ust. 5, powinna określać w szczególności:
13) zakres odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania
umowy, wysokość odszkodowania oraz zasady i terminy jego wypłaty;
14) zasady, tryb i terminy składania oraz rozpatrywania reklamacji;
15) informację o polubownych sposobach rozwiązywania sporów;
Jeśli tego nie ma, to cóż ;) tylko dodam, że operator telekomunikacyjny
powinien przyjąć reklamację również drogą e-mail - nie musi to być w
formie pisemnej, może również być e-mailem, czy telefonicznie. Jednak
jeśli nie ma w/w informacji w umowie/regulaminie, to trudno spodziewać
się, żeby był skłonny przyjmować reklamację e-mailem - to jednak można
zgłosić odpowiednim "służbom" ;) - UKE.
Natomiast Prawo Telekomunikacyjne Art. 106.:
"1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest
obowiązany do
rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona
w terminie
30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została
uwzględniona."
Później Art. 107 tegoż PT oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z
1 paź 2004 w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków,
jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.12 23:58 Budzik
- 06.06.12 01:07 to
- 06.06.12 01:09 to
- 06.06.12 06:58 Budzik
- 06.06.12 07:43 Rafal Lukawski
- 06.06.12 09:23 spp
- 06.06.12 10:33 TrzyLinie
- 06.06.12 11:37 Budzik
- 06.06.12 11:38 Budzik
- 06.06.12 13:16 cyklista
- 06.06.12 14:16 spp
- 06.06.12 14:33 Tomasz Kaczanowski
- 06.06.12 19:51 John Kołalsky
- 07.06.12 05:28 TrzyLinie
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szpital
- Antifa
- Ciekawy wyrok Sadu Najwyzszego USA
- Spalinki:)
- Kula w łeb
- Pawel S
- zmarła Izyda Goldman
- Sędzia Bartosz Starosta z Justytucji nie potrafi uszanować zmarłych
- Lista afer
- Lista afer
- Lista afer PIS
- Wow...
- Policja nie może się dowiedzieć komu administrator wynajmowal garaż.
- Bursztyn się znalazł
- Ruski samolot z turystami nielegalnie internowany po awaryjnym lądowaniu w Poznaniu. Czemu o tym nic nie piszecie pieniacze?!?
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Antifa
- 2025-02-23 Ciekawy wyrok Sadu Najwyzszego USA
- 2025-02-22 Spalinki:)
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 zmarła Izyda Goldman
- 2025-02-20 Sędzia Bartosz Starosta z Justytucji nie potrafi uszanować zmarłych
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Wow...
- 2025-02-18 Policja nie może się dowiedzieć komu administrator wynajmowal garaż.
- 2025-02-18 Bursztyn się znalazł
- 2025-02-18 Ruski samolot z turystami nielegalnie internowany po awaryjnym lądowaniu w Poznaniu. Czemu o tym nic nie piszecie pieniacze?!?