eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówkaRe: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
  • Data: 2012-06-05 16:58:47
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail t...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    >
    >> Plis, zostawcie temat potwierdzenia wysłania.
    >> Interesuje mnie aspekt prawny - czy reklamacja wysłąna do kablówki
    >> pozostająca przez X dni bez odpowiedzi jest traktowana jak uznana?
    >> Po ilu dniach?
    >> Jak będzie trzeba, to wyślę poczta - interesuje mnie tylko sama
    >> kwestia uznania reklamacji bez odpowiedzi.
    >
    > Żeby odczepić się od potwierdzenia trzeba mieć niepodważalny dowód
    > wpływu reklamacji: najmocniejsza jest adnotacja "wpłynęło dnia..." i
    > podpis, czyli zanieść pieszo...
    >
    > Liczba dni na rozpatrzenie reklamacji powinna być zawarta w
    > regulaminie.
    >
    mistrzu, a czytałeś pytanie?
    prosiłem aby zapomnieć o kwestii potwierdzenia otrzymania.
    Dla łatwiejszych rozważań możemy założyć, że list wysyłam poczta tradycyjną
    a nie mailową.
    ok?

    To teraz pytanie - co mówi o terminie rozpatrzenia i ewentualnym uznaniu
    reklamacji za uznaną (jeżeli brak odpowiedzi) prawo.
    Nie pytam o ichni regulamin, bo on na pewno tej kwestii nie reguluje, a
    poza tym jest dokumentem niższej rang niż ustawa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1