eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówka › Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
  • Data: 2012-06-05 23:58:48
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail m...@T...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > tu raczej ma zastosowanie Prawo Telekomunikacyjne:
    >
    > Art. 106.
    > 1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest
    > obowiązany do rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
    > 2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona
    > w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja
    > została uwzględniona.

    hmm
    z kablówki otrzymuje:
    - telewizje
    - telefon
    - internet

    Rozumiem, ze te dwie ostatnie usługi sa telekomunikacyjne ale telewizjaa
    tez?
    Dodatkowo reklamacja dotyczy czesci telewizyjnej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1