eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja bez odpowiedzi - kablówka › Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
  • Data: 2012-06-05 22:33:55
    Temat: Re: Reklamacja bez odpowiedzi - kablówka
    Od: Mariusz <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2012-06-05 17:59 Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >>
    >> To teraz pytanie - co mówi o terminie rozpatrzenia i ewentualnym uznaniu
    >> reklamacji za uznaną (jeżeli brak odpowiedzi) prawo.
    >> Nie pytam o ichni regulamin, bo on na pewno tej kwestii nie reguluje, a
    >> poza tym jest dokumentem niższej rang niż ustawa.
    >>
    >
    > już znalazłem
    > art. 8 p. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    >
    > 14 dni

    tu raczej ma zastosowanie Prawo Telekomunikacyjne:

    Art. 106.
    1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest
    obowiązany do rozpatrzenia reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
    2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona
    w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja
    została uwzględniona.

    pzdr
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1