    From: "gucio" <...@...ee>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwiazki zaw. kontra firma.
    Date: Mon, 23 Jan 2006 16:22:16 +0100

    "Jotte" <t...@W...pl> wrote in message
    news:dr2ref$5hl$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:dr2ot7$pmo$1@nemesis.news.tpi.pl KrzychuT

    > Masz pewność (dowód), że "załatwił sobie" a nie naprawdę nie może, czy
    tylko
    > tak sobie pieprzysz?

    by
    > Dopóki robił swoje i zarabiał dla "firmy" kasę nie było problemu, co? A
    > teraz, kiedy już nie może (zakładam, że nie masz dowodu na manipulację w
    > kwestii zdolności do wykonywania dotychczasowej pracy) to draństwo szuka
    > sposobu na pozbycie się zepsutego narzędzia?

    "draństwo", to płaci co miesiąc składki zdrowotne i ZUS dla swoich
    pracowników.
    chyba po coś płaci?
    zatem kiedy pracownik zachorował to niech mu ZUS rente wypłaca.
    przedsiębiorca to nie filantrop.
    masz chore socjalistyczne poglądy.
    a jak uważasz, że "draństwu" tak dobrze, to sam zakładaj firmę i pław się w
    luksusach.