    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Tue, 21 Mar 2006 21:42:07 +0100

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie było mnie przy tym. Odnosiłem się tylko i wyłącznie do prawa do
    > zatrzymania w takiej sytuacji. Zakładam, że Rutkowski dysponuje
    > dowodem na to, że jest to szantażysta. Bo w przeciwnym wypadku
    > oczywiście mamy do czynienia z naruszeniem prawa, pozbawieniem
    > wolności itd., a nie prawnie chronionym prawem do obywatelskiego
    > zatrzymania.

    Właśnie. Cały czas zachodzę w głowę na jakiej podstawie Rutkowski maczał
    tam swoje paluchy. Wyraźnie widać, że wiedział odpowiednio wcześnie o całym
    szantażu. Dlaczego więc nie poinformował Policji tylko prowadzi działania
    zarezerowane dla tych właśnie służb? Czy Rutkowski ma zgodę sądu na
    zakładanie podglądu video? Podsłuchu pomieszczeń? Czy przypadkiem nie
    zostało tu złamane prawo? Za chwilę każdy sobie założy agencję i będzie
    szalał po mieście jak Rutkowski? To nie jest żadne obywatelskie zatrzymanie
    tylko zaaranżowana akcja. Dlaczego Górniakowa powiadomiła TVN a nie np.
    TVP1? Albo Prasę? Bardzo ciekawe......

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098