  • Data: 2006-03-21 20:33:01
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grzesiex napisał(a):

    > a jeśli to prawdziwy oddział antyterorystyczny to można strzelać?

    A ktoś tu twierdzi, że do Policji się strzela? Poza tym grupy AT wyraźnie
    dają do zrozumienia, że to Policja. Czy widziałeś by ludzie Rutkowskiego
    przedstawiali się krzycząc "stój, Agencja Detektywistyczna Krzysztofa
    Rutkowskiego"? :>

    Wpadają goście ubrani jak Policja, krzyczą "na glebę". To standardowe
    działanie agencji detektywistycznych w tym kraju?

    >też nie ma
    > czasu na czytanie napisów więc skąd mam wiedzieć kto na mnie leci?

    Policja o tym informuje wyraźnie używając standardowych wyrażeń "stój,
    Policja"

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098