  • Data: 2012-08-13 09:09:29
    Temat: Re: zaległa(?) emerytura
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5027b538$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeden z przykładów,- ja m.in. ongiś ładne kilka lat spędziłem na
    > oficjalnym, firmowanym przez państwowa firmę kontrakcie zagranicznym.
    > Wówczas państwo lekką rączką zagarniało ok. 65% wypłacanych mi przez
    > zagranicznego pracodawcę poborów, ale i tak to co dostawałem kilkadziesiąt
    > razy wyższe było od ówczesnej średniej krajowej nawet licząc dolary po
    > kursie oficjalnym.
    > A więc ów zagarniany przez państwo haracz wyższy był od średniej pensji
    > blisko 100 razy.
    > Teraz dla celów ustalenia wysokości emerytury to nie ma znaczenia i
> [...]

    Wynika z tego że nie masz żadnego dokumentu potwierdzającego że wpłaty do
    ZUS wynosiły 65% wypłacanych poborów i były bardzo wysokie.
    Wygląda to na zwykłą bzdure bo nigdy składka na ZUS nie wynosiła 65% płacy.
    Ale jeżeli to jest prawda to przecież żaden problem oddania sprawy do Sądu i
    powołania świadków (przecież sam wtedy nie pracowałeś na księżycu). Będziesz
    miał bardzo wysoką emeryturę jeżeli udowodnisz to w Sądzie.

    pozdr