  • Data: 2012-08-14 02:59:29
    Temat: Re: zaleg?a(?) emerytura
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-13 13:33, p47 pisze:

    > A gdzie ja napisałem, ze 65% moich poborów państwowa firma wysyłająca
    > mnie i firmująca mój kontrakt uczciwie wpłacała jako składkę do ZUS-u??
    > Oni ten haracz przymusowo pobierali, a co z nim robili to nie wiadomo,-
    > Jakoś trzeba było utrzymywać (tak jak i dziś) te stada urzędników,
    > funkcjonariuszy itp.

    Po rozmowie z urzędniczka w ZUS-ie okazuje się, ze oni obywatelowi
    jeszcze bardziej chcą nieba przychylić:-)
    1. okazuje się, że jeśli nie przedstawię kogoś konkretnego, kto w tym
    samych akurat okresie (ok 30 lat temu;-) pracował na dokładnie tym samym
    stanowisku w Polsce i zagadza się podać weryfikowalne swoje ówczesne
    wynagrodzenie to ZUS naliczy mi jedynie...minimalne, ustawowe
    wynagrodzenie w tym czasie.
    2. Podobnie, jeśli (w przypadku polskich zakładów pracy) nie przedstawię
    im tzw dokumentu RP-7 z wyliczeniem dokładnych otrzymanych wypłat (przed
    np 40 laty...), a jedynie przedstawiam im na oficjalnym druczku
    otrzymane wówczas świadectwa pracy na których, a jakze, podawane jest
    moje wynagrodzenie to i tak tego nie uznają, a jedynie wtedy naliczają
    obowiązujące ongiś ustawowe wynagrodzenie minimalne.
    -Bezczelna zachłanność rządzących przekracza nawet moje o tym niemałe
    wyobrażenie...