  • Data: 2012-08-14 09:24:03
    Temat: Re: zaleg?a(?) emerytura
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5029a2f0$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2012-08-13 13:33, p47 pisze:
    > [....]
    > Po rozmowie z urzędniczka w ZUS-ie okazuje się, ze oni obywatelowi jeszcze
    > bardziej chcą nieba przychylić:-)
    > 1. okazuje się, że jeśli nie przedstawię kogoś konkretnego, kto w tym
    > samych akurat okresie (ok 30 lat temu;-) pracował na dokładnie tym samym
    > stanowisku w Polsce i zagadza się podać weryfikowalne swoje ówczesne
    > wynagrodzenie to ZUS naliczy mi jedynie...minimalne, ustawowe
    > wynagrodzenie w tym czasie.
    > 2. Podobnie, jeśli (w przypadku polskich zakładów pracy) nie przedstawię
> [...]

    Przestań już płakać. To wszystko o czym piszesz jest dokładnie uregulowane w
    ustawie o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych. Jeżeli
    cokolwiek ZUS Ci wyliczy nie tak to przecież odwołasz sie od decyzji do
    Sądu.
    RP-7 dostarczają wszyscy na podstwie danych z archiwów. Nie zawiera ono
    wyliczenia za każdy miesiąc tylko za każdy rok. Jeżeli nie ma papierów w
    archiwum (co jest mało prawdopodobne) bez problemu załatwisz to w Sądzie
    przedstawiając świadków.

    pozdr