  • Data: 2023-08-14 17:00:26
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2023 o 15:00, J.F pisze:

    > A co sie dziwisz - obywatel wam dostarcza sprawe niemal na tacy,
    > a zamiast jechac i łapać złodzieja, to zadajecie bzdurne pytania.

    Zacznijmy od tego że szrek się nie mądrzył - policjantka sama się
    dziwiła tym pytaniom i wywracała oczami ale stwierdziła że musimyu to
    przebrnąć. Jak doszliśmy do kwestii biwaku i wyglądało na to że spędzimy
    tam pół wieczora to doszliśmy do wniosku, że w tej sprawie to nie o to
    chodzi i po propozycji wpisana że do domu przyjechałem rowerem poszliśmy
    do następnego punktu. Robert sobie konfabuluje, że kogoś tam obraziłem
    albo że się mądrzyłem a policjanci robili mi pod górkę bo znali moje
    dyskusje z robertem z usentu. Nic z tych rzeczy. Po prostu zostałem
    potraktowany jak każdy, czyli słabo. 90+% ludzi mających jakiż bliższy
    kontakt z policją ma takie a nie inne zdanie o niej, więc to nie w
    pokrzywdzonych problem. Ot i cała tajemnica.

    > Motocykl stary i moze juz mało warty.
    > A możliwosc ponarzekania na kulsonów - bezcenna :-)

    Coś w tym stylu;) Szkoda go bo to zabytek i głównie taka jest jego
    wartość. Ni o prezent ślubny - co ma swoje zalety (większość
    motocyklistów gały wybausza bo im żony raczej o motocykle marudzą) jak i
    wady - nie da się zmienić na "lepszy" bez focha:P No a skoro się stało
    to z kronikarskiego obowiązku piszę jak to w praktyce wygląda.

    Jak do czasu jak pisałeś tego posta to właśnie szrek zrobił najwięcej
    roboty:P Więc ten tego - może mam jeszcze sam sobie pojechać odebrać a
    wtedy napadniesz mnie że mir domowy naruszyłem? ;)

    > A wystarczyloby wziąc d* w troki, sprawdzic do kogo nalezy ten
    > dostawczak, wyslac dzielnicowego czy patrol - moze im sie poszczęsci
    > i sie szybko dowiedzą, gdzie motor zawiózl.

    W sumie wydaje się to tak oczywiste... że jestem ciekaw zdania roberta
    czemu nie zostało to wykonane do tej pory.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!