  • Data: 2023-08-14 17:36:28
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2023 o 17:11, J.F pisze:
    > Ale po co szukales? Niezgłaszający nie uprawdopodobnił istnienia
    > aniolka - nie mozna było tak uwalic? ?

    Można, tylko w tej zabawie nie chodzi o uwalanie.

    > Schody, willa, marsz, koniec zmiany ...

    Coś, o czym nie wiedzieli, jak przyszedł.

    > Wiele z tej wiedzy Shrekowi nie przyjdzie.
    > Chyba, ze mu chciales zasugerowac, zeby rynek czesci monitorował.

    Nie. To bym tu napisał. Nie jest to odkrywcze.

    > A to nie wyczuliscie, ze rowerzysta na ubeków cięty, ale aniołek
    > jednak zniknął?

    Po prostu był mało wiarygodny.

    > Raz piszesz z sensem, a za chwile sam sie wkopujesz.
    >
    > Spławiliście go jakoś, czy "w trakcie czynnosci sprawdzających
    > przyjechala lepsza osoba, to przyjelismy od niej" ?

    Co rozumiesz pod słowem "spławiliśmy"? Postanowiliśmy to sprawdzić bez
    przyjmowania kretyńskiego zawiadomienia.

    > Moze trzeba bylo poprosic, aby zadzwonił i przekaza słuchawke ...

    Oni już wówczas też od niego nie odbierali. Na to wpadłem. Choć bałem
    się, że nie wiem, do kogo on zadzwoni.

    > A przyjechala bo przypadkiem była na cmentarzu, czy po tym telefonie
    > od rowerzysty?

    Chyba po telefonie. ja z nią nie rozmawiałem, bo byłem na cmentarzu.

    > Pewnie trudno, chodziło mi tylko o to, czy wyslecie patrol do oględzin
    > od razu, czy potem bedziesz narzekal, ze grobu trzeba się było
    > naszukać ?

    Patrol nie robi oględzin.

    --
    (~) Robert Tomasik