  • Data: 2023-08-14 17:20:05
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że wystarczyło kilka godzin rozmowy ze Shrekiem i już przypadkowym
    > policjantom z KRP Warszawa V, którzy zapewne USENET nie znają,
    > odechciało się szukać jego motocykla? A byli pełni zapału wcześniej.

    Doszukujesz się drugiego dna tam gdzie go nie ma. Po prostu przyszedł
    wieczór i mieli to na dziś w dupie.

    Zresztą co ty sugerujesz - że jak kogoś nie polubią to są zwolnieni z
    wykonywania obowiązków? I gwoli sprostowania nie zamierzali jechać ze
    mną pod adres na który jest zarejstrowany bus - zresztą to wyszków
    chyba. Tak czy inaczej jakiegoś właściciela w cepik ma wpisanego i
    należałoby się do niego udać - wcześniej raczej niż później ze względu
    na charakter sprawy.

    > Z tego, co wywnioskowałem z jego wypowiedzi przynajmniej mu nie
    > przekazali. Może za krótko pracują. Może coś innego się tam wydarzyło,
    > że uznali, ze tak bedzie lepiej. Teraz, to i mnie się odechciało :-)

    ;)

    > Jeśli napisał prawdę, to sprawa wydaje się dość prosta do wykrycia. Ale
    > to, ze wszyscy uciekli i nikt z nim nie chciał jechać pozwala sądzić, że
    > było coś, czego nie napisał.

    Tak było - nie zmyślasz;) Robert - przyjmij w końcu że nic
    nadzwyczajnego się na tej komendzie nie wydarzyło.

    > Tak więc nie wykluczone, że za 30 dni, to
    > jeszcze nie będzie wszczęcia - o umorzeniu nie wspominając.

    Jest już wszczęte - szczegóły podam potem, bo już mnie męczą podejrzenia
    roberta co tam się niby stało - biorąc pod uwagę domysły roberta to mam
    szczęście że mnie w kiblu nie zabili:)

    Ale zaraz - robert - poważnie są numery sprawcy i przez 30 dni nikt tam
    nie zajrzy? Czy wy tam naprawdę pojebani jesteście?

    > A zanim z pokrzywdzonym porozmawiali, to mieli zapał do łapania - o tym
    > już nie napiszą.

    Przecież jak im zapał w oczywistej sprawie opadł to źle świadczy własnie
    o policjantach. Uprawiasz klasyczny vitcim blaming- szrek jest winny że
    mu zajebali moto a policja nie ma zapału żeby sprawdzić właściciel busa
    którego dostali na tacy:P To co sugerujesz to jest klasyczne
    niedopełnienie obowiązków - powinniśmy coś zrobić, ale nam się nie
    chciało bo (tu wstaw sobie bo robert wymyślił żeby usprawiedliwić
    tumiwisizm kolegów).

    > Wątpię. Tu na grupę napisał to o 22:00, a wątpię, by z Komendy pisał.
    > Zmiana kryminalna kończy się o 23:00.

    Z komendy wyszedłem około 21.20.

    > Wcześniej podobno czekał na nich 2
    > godziny. Czyli nie było nagle nikogo o 20:00, albo wcześniej.

    A przyszedłem ok 17.30.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!