  • Data: 2023-08-14 17:04:48
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie pisałem o zamiarze pomocy w szukaniu sprawcy - choć do tego w
    > Warszawie być nie trzeba. Po prostu bym mu przekazał kilka uwag, na co
    > ma zwrócić uwagę. Prywatnie, a nie służbowo. Bo służbowo, to wiem jak
    > przekazać wiedzę tamtejszym policjantom, ale nie widzę takiego powodu.

    A niby jakie informacje miałbyś im przekazać?

    > Po chwili śledzenia wątku doszedłem dokładnie do tego samego wniosku.
    > Znalezienie motocykla jest nieistotne.

    Tak było - ukradłem sobie motocykl, żeby ponarzekać na kulsonów:P

    > I jak wszedł do jednostki, to mieli taki zamiar - jak sam pisał. Co, nie
    > wiedzieli, że 2 godziny później już nie będzie nikogo w jednostce?

    No właśnie - dziwne co nie:P

    > Zegarka tam nie mają? Nagle godziny służby się zmieniły? No jeszcze
    > mogło się jakieś poważniejsze zdarzenie ujawnić, które skonsumowało
    > dostępne siły i środki. 2 godziny rozmowy spowodowało, że nikt nie miał
    > czasu jechać. Nie intryguje Cię to?

    Mnie w sumie nie. A jeszcze mniej mnie dziwi że doszukujesz się jakiś
    niesamowitych domysłów, których nie chcesz wyartykułować, zamiast po
    prostu przyznać że właśnie tak działa policja - czyli słabo. Dzień jak
    co dzień - ile procent skradzionych pojazdów znajdujecie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!