  • Data: 2023-08-14 17:41:45
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2023 o 17:20, Shrek pisze:
    > Doszukujesz się drugiego dna tam gdzie go nie ma. Po prostu przyszedł
    > wieczór i mieli to na dziś w dupie.

    I wcześniej ne wiedzieli, ze będzie wieczór?

    > Jest już wszczęte - szczegóły podam potem, bo już mnie męczą podejrzenia
    > roberta co tam się niby stało - biorąc pod uwagę domysły roberta to mam
    > szczęście że mnie w kiblu nie zabili:)

    Czyli jednak szukają? A mieli umorzyć. No popatrz!

    > Ale zaraz - robert - poważnie są numery sprawcy i przez 30 dni nikt tam
    > nie zajrzy? Czy wy tam naprawdę pojebani jesteście?

    Zagląda się regularnie.

    > Przecież jak im zapał w oczywistej sprawie opadł to źle świadczy własnie
    > o policjantach. Uprawiasz klasyczny vitcim blaming- szrek jest winny że
    > mu zajebali moto a policja nie ma zapału żeby sprawdzić właściciel busa
    > którego dostali na tacy:P To co sugerujesz to jest klasyczne
    > niedopełnienie obowiązków - powinniśmy coś zrobić, ale nam się nie
    > chciało bo (tu wstaw sobie bo robert wymyślił żeby usprawiedliwić
    > tumiwisizm kolegów).

    Zwracam uwagę, ze podobno łapią, a Shrek ma później napisać, czy im się
    udało :-)

    > Z komendy wyszedłem około 21.20. >> Wcześniej podobno czekał na nich 2 godziny.
    Czyli nie było nagle
    > A przyszedłem ok 17.30.

    Czyli o 17:30 chcieli jechać, a 20:00 już nikogo nie było?

    --
    (~) Robert Tomasik