  • Data: 2005-02-07 21:48:46
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > A sądziłam, ze zanim sie wyda wyrok nalezy wysluchac obu stron. Jesli
    > rzeczywiscie masz/miales psa to powinienes wiedziec, ze takowe nie
    > rzucaja sie z nienacka na idących kilka metrów dalej ludzi.

    Podobno niektóre się rzucają. Nie miałem nigdy "psa bojowego" - z
    doświadczenia nie wiem.

    > Natomiast udzielanie komus genialnych rad typu ze powinien byl złamac
    > psu kark na miejscu jest praktycznie wykierowaniem pacjenta prosto na
    > cmentarz. Gdyby pies byl taki agresywny jak go opisano to wchodzenie z
    > nim w otwarty konflikt wymagaloby albo braku 5 i kilku następnych
    > klepek, albo lodowatej krwi i opanowania

    Można to było uznać za zachęcanie, ale niekoniecznia. Napisałem co ja
    bym zrobił. Nie jestem ułomkiem, w palcach mam "ścisk" ponad 100 kg,
    nie raz i nie dwa ukręciłam w palcach jakąś śrubę czy rurkę, której
    wcale nie chciałem ukręcić, nie raz rozdzielałem walczące wilczury,
    nie raz też pakowałem pieść do gardła psu żeby mnie nie ugryzł w twarz.
    Ale zwykle były to owczarki, którym nie chciałem zrobić krzywdy, bo
    skoczyły na mnie gdy dałem im do tego powód (np. wkraczając na ich
    terytorium).

    > Więcej rozsądku, mniej tandentych filmów:-))

    Dzięki za rady. W starciach z psami nie grzeszyłem chyba rozsądkiem,
    raczej adrenaliną i testosteronem. Nie przypominam też sobie, bym się
    kiedyś bał psa który się na mnie rzucił (zastrzeżenie - nie miałem
    do czynienia z "psem tersowanym na ludzi", jakiego używają np. w
    więzieniach; takiego psa bym się na pewno bał)

    Pozdr,
    --
    ŁK