  • Data: 2005-02-07 22:18:38
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > Rodzielac dwa owczarki niemieckie ? Czasem jak sie rozdzieli psy to
    > potrafia one(oba) przerzucic sie na rozdzielajacego. Wspominalem juz,
    > ze jak dwa owczarki Cie powala na ziemie to szanse marne ?

    Wspominałeś, a ja wspominałem że nie jestem ułomkiem. Poza tym,
    walczące psy zajmują się przede wszystkim sobą nawzajem i pozwalają
    łatwo schytać się za tylne nogi. Jeden podniesiony za te nogi lewą
    ręką, drugi prawą i już po walce. Nie mają szans Cię przewrócić.

    > Mozna nie wiedziec, ze dany pies jest tresowany na ludzi. Owczarek
    > "kanapowy" i bojowy wygladaja tak samo.

    Nie zgodzę się. Kanapowy jest bardziej ociężały w ruchach.

    Pozdr,
    --
    ŁK