  • Data: 2005-02-08 10:39:27
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    popełnił 07 lut 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > odpowiedz mi teraz konkretnie na to pytanie:
    > "Czy osobe (czlowieka, dresa) ktory podchodzi do przechodnia...
    > ...nalezy zabic?"
    Natychmiast, i jak najbardziej konkretnie, po Twojej odpowiedzi
    na równie adekwatne pytanie:
    "gdy zaatakuje Cię pies, którego waga, siła, zachowanie i Twoje rozerwane
    jego zębami ścięgna sugerują że jest grozny dla Twojego zdrowia i życia
    czy zrobisz takiemu psu krzywdę?"

    > jezeli tak to jaka jest roznica pomiedzy zamordowaniem psa a
    > zamordowaniem takiego czlowieka . ?
    Dla mnie? Taka jak miedzy zamordowaniem kogoś z mojej rodziny a
    zamordowanie Bi Pana z Katmandu czy Enrice Rodrigesa z Patagonii.

    > HI HITLER!
    AFAIK szerzenie publicznie ideologii faszytowskiej jest w PL zakazane.
    Jeszcze ktoś złoży na Ciebie doniesienie i na nic wtedy tłumaczenia że to
    szczeniackie wybryki się zdadza.

    --
    pozdro
    poreba