  • Data: 2005-02-07 22:08:33
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lukasz Kozicki napisał:

    > Podobno niektóre się rzucają. Nie miałem nigdy "psa bojowego" - z
    > doświadczenia nie wiem.

    Bo to prawda. Jak jest zle wychowany to sie rzuca. Znalem wlasciecili
    pewnego rotwailera co go nijak nie wychowali. I rzucal sie na wszystkich
    obcych. Zwlaszcza rowerzystow. A onie potrafili sie z tego smiac...

    > Można to było uznać za zachęcanie, ale niekoniecznia. Napisałem co ja
    > bym zrobił. Nie jestem ułomkiem, w palcach mam "ścisk" ponad 100 kg,
    > nie raz i nie dwa ukręciłam w palcach jakąś śrubę czy rurkę, której
    > wcale nie chciałem ukręcić, nie raz rozdzielałem walczące wilczury,
    > nie raz też pakowałem pieść do gardła psu żeby mnie nie ugryzł w twarz.
    > Ale zwykle były to owczarki, którym nie chciałem zrobić krzywdy, bo
    > skoczyły na mnie gdy dałem im do tego powód (np. wkraczając na ich
    > terytorium).

    Rodzielac dwa owczarki niemieckie ? Czasem jak sie rozdzieli psy to
    potrafia one(oba) przerzucic sie na rozdzielajacego. Wspominalem juz, ze
    jak dwa owczarki Cie powala na ziemie to szanse marne ?

    > Dzięki za rady. W starciach z psami nie grzeszyłem chyba rozsądkiem,
    > raczej adrenaliną i testosteronem. Nie przypominam też sobie, bym się
    > kiedyś bał psa który się na mnie rzucił (zastrzeżenie - nie miałem
    > do czynienia z "psem tersowanym na ludzi", jakiego używają np. w
    > więzieniach; takiego psa bym się na pewno bał)

    Mozna nie wiedziec, ze dany pies jest tresowany na ludzi. Owczarek
    "kanapowy" i bojowy wygladaja tak samo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos