  • Data: 2008-07-23 22:41:42
    Temat: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO wina jest w takim przypadku obustronna. i tego co sie wlaczal do
    > ruchu (brak zachowania szczegolnej ostroznosci) jak i delikwenta co to
    > wpadl na pomysl wyprzedzania na skrzyzownaiu.

    znajomy zachował ostrożność, nikt pasem na który wjechał nie jechał (zresztą
    na prawą stronę miał tylko 200m widoczności, bo to było wzniesienie), i nie
    było to skrzyżowanie oznakowane, zwykła droga z miejscowości, i jak już
    znajdował się za drodze (wiadomo, miał prędkość prawie postojową i żadnych
    szybkich zwrotów na boki nie mógł zrobić), z za wzniesienia wyjechał inny
    samochód (wyprzedzał, bo nie jechał swoim pasem)

    linia obrony znajomego była że do zderzenia doszło już po włączeniu się do
    ruchu (czyli wjechał na drogę główną i kontnułował jazdę, co dokładnie
    zgadza się z faktami)