  • Data: 2008-07-24 02:26:10
    Temat: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    gslabs pisze:

    > Przepisy czasem sie nie sprawdzaja, liczy sie zdrowy rozsadek.
    > Wolisz czolowke z TIRem nad zlamaniem przepisu o nieprzekraczaniu
    > linii ciaglej?

    Sprawdzają się, sprawdzają. Tylko ty ich nie rozumiesz.

    > Dziekujemy za lekcje. Ja jednak jestem sklonny zlamac "przepis" i uciec
    > z czolowki przekraczaja linie ciagla, potem padne krzyzem dziekujac za
    > uratowanie zycia i przepraszajac za zlamanie "przepisu".
    > No i dziekujac za to ze akurat psy mnie za to nie zatrzymaly nakladajac
    > absolutnie nalezny mandat.

    Zgadza się, należny. Bo skoro musiałeś przekraczać linię ciągłą, żeby
    "uciec", to rozpocząłeś manewr nie mając na to miejsca ni czasu.

    > To nie tor F1 ze znasz kazdy zakret.

    I dlatego nie wolno jeździć na ślepo - przed rozpoczęciem wyprzedzania
    trzeba się upewnić, że ma się czas i miejsce na dokończenie tego manewru.

    Niestety sporo jest idiotów, którzy omyłkowo dostali prawa jazdy i
    jeżdżą na ślepo.

    > W ramach dyskusji o wyprzedzaniu przed skrzyzowaniem, Twoja informacja
    > o przepisach jest argumentem i glosem w tej dyskusji.
    > Chyba ze ot, tak - rzuciles cytatem z kodeksu drogowego dla przypomnienia.

    Dla zwrócenia uwagi, że argument "jechał po niewłaściwej stronie linii
    ciągłej, więc jego wina" jest nieprawidłowy.