  • Data: 2008-07-24 01:09:51
    Temat: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Od: "gslabs" <gslabs(nospam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:8tskl5-o7m.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Primo: nie według mnie, tylko według przepisów.

    Przepisy czasem sie nie sprawdzaja, liczy sie zdrowy rozsadek.
    Wolisz czolowke z TIRem nad zlamaniem przepisu o nieprzekraczaniu
    linii ciaglej?

    > Secundo: nigdzie nie pisałem, że tak można jechać. Tylko że same linie
    > ciągłe zabraniają tylko ich "dotykania" i przekraczania.

    Dziekujemy za lekcje. Ja jednak jestem sklonny zlamac "przepis" i uciec
    z czolowki przekraczaja linie ciagla, potem padne krzyzem dziekujac za
    uratowanie zycia i przepraszajac za zlamanie "przepisu".
    No i dziekujac za to ze akurat psy mnie za to nie zatrzymaly nakladajac
    absolutnie nalezny mandat.

    > Czytaj uważniej.

    > Zasadniczo tak. To jest taka głupia sytuacja, że co nie zrobi, to przepisy
    > i tak naruszy. Właściwie to już naruszył, bo rozpoczął wyprzedzanie nie
    > mając na to dość miejsca.

    To nie tor F1 ze znasz kazdy zakret.

    > Nie argument. Tylko informację przepisach.

    W ramach dyskusji o wyprzedzaniu przed skrzyzowaniem, Twoja informacja
    o przepisach jest argumentem i glosem w tej dyskusji.
    Chyba ze ot, tak - rzuciles cytatem z kodeksu drogowego dla przypomnienia.

    pozdro
    gslabs