  • Data: 2008-07-23 23:53:40
    Temat: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    gslabs pisze:

    > Czyli wg Ciebie mozna wbic sie na pas przeciwleglego ruchu przed
    > skrzyzowaniem i tak sobie jechac?

    Primo: nie według mnie, tylko według przepisów.
    Secundo: nigdzie nie pisałem, że tak można jechać. Tylko że same linie
    ciągłe zabraniają tylko ich "dotykania" i przekraczania.

    Czytaj uważniej.

    > Ba, nie wolno wrecz wrocic na prawa strone bo linia jest
    > juz ciagla?

    Zasadniczo tak. To jest taka głupia sytuacja, że co nie zrobi, to
    przepisy i tak naruszy. Właściwie to już naruszył, bo rozpoczął
    wyprzedzanie nie mając na to dość miejsca.

    > Absurdalny argument podales...

    Nie argument. Tylko informację przepisach.