  • Data: 2005-09-26 18:04:46
    Temat: Re: wymeldowanie - sprawa w sądzie wojewódzkim
    Od: "finger" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia 25/09/2005 16:22, finger wrote :

    > Jest. Bo w zależności od tego czy sprawa była poprzednio rozpatrywana
    > przez wojewodę czy nie postępowanie reguluje zupełnie inna ustawa i są
    > zupełne inne przepisy. Wreszcie, żeby sprawę uchylić w drugiej instancji
    > sądowej w postępowaniu administracyjnym to trzeba się mocno napracować,
    > a w postępowaniu sądowym nie.

    pierwsza "rozprawa" była w urzędzie miasta, potem wojewoda zdecydował, że skoro
    przeciw dziadkowi, który zmienił zamki toczy się postępowanie, to nie można
    brata wymeldować, jednak dziadek złożył odwołanie od decyzji wojewody i teraz
    sprawa ma się toczyć w sądzie administracyjnym.

    > Widzisz, te pytania naprawdę są istotne. Skoro uważasz, że nie są bo się
    > znasz na problemie, to po co zadajesz pytanie?

    Przepraszam, jak widać się na tym nie znam

    > W każdym razie, skoro brat nie mieszka, bo cały czas w rozjazdach, gdzie
    > brat spędza czas kiedy nie jest w rozjazdach. Gdzie trzyma swoje
    > ubrania, dokumenty, gdzie leży jak jest chory itp.

    kiedy wraca, przebywa u żony - żona mieszka w mieszkaniu swojej babci - to
    mieszkanie komunalne, babcia niedawno zmarła, nie wiem, czy mieszkanie zostało
    już "przepisane" na bratową. Przypominam, że mieszkanie dziadka było przepisane
    testamentem na mojego brata - kiedy brat, za zgodą dziadka, zrobił remont w
    mieszkaniu, dziadek zmienił zamki, a następnie testament. Brat nie może wejść
    do tego mieszkania - jest tam sporo jego rzeczy i rzeczy rodziców, ale nawet
    nie może tych rzeczy odebrać, bo nie ma kluczy, a rodzina utrudnia kontakt z
    dziadkiem - on nie odbiera telefonu, nie można sie z nim spotkać.