  • Data: 2005-09-27 21:09:42
    Temat: Re: wymeldowanie - sprawa w sądzie wojewódzkim
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27/09/2005 00:50, Paweł Sakowski wrote :

    > Jeśli dziadek odmawia wydania tych przedmiotów, to wchodzi w grę jeszcze
    > przestępstwo przywłaszczenia.

    Brak znamion. Do przywłaszczenia posiadacz musi przywłaszczyć, tj.
    rozporządzać rzeczą jak własną. Jeśli powie: "jego rzeczy mam schowane w
    pokoju w paczkach, nie ruszam ich ale ich nie oddam, bo mi się nie
    podoba jego twarz" to nie jest to przywłaszczenie.

    > A przepisy o eksmisji na bruk?

    Nie ma już eksmisji na bruk. Co masz na myśli?

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)