  • Data: 2006-10-15 17:25:57
    Temat: Re: wniosek o widywanie synka czy to przejdzie ???
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:egtq5v$aev$1@news.interia.pl...
    > Przecież napisałam o żonie, nie o dziecku, prawda? Co ma wspólnego z tym
    > czy ja mam czy nie mam.

    Bo gdybyś była na tyle duża, żeby mieć, wiedziałabyś, że z czteromiesięcznym
    dzieckiem nie można się umówić "wyjdź z domu, to się spotkamy" i że przestać
    nachodzić matkę równa się w jego przypadku - stracić kontakt z dzieckiem.

    > Gdybym była na miejscu Indygo, to bym z policją poszła do swojego dziecka.
    > Policję musieliby wpuścić.

    Tak? A pod jakim pretekstem ? I dlaczego razem z policją mieliby wpuścić
    obcego, niezameldowanego człowieka?

    Gdyby policja załatwiała takie sprawy, nie byłoby setek ojców, którym matki
    na lata uniemożliwiły kontakty z dziećmi czasami ze zwykłej złośliwości.

    Monika