    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Date: Thu, 20 Aug 2009 13:33:13 +0200

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 13:06:42 +0200, 1 krok do wolności napisał(a):

    > Jak widzę każdy może rozumieć inaczej temat, trudno
    > masz kolego prawo do swojego zdania.

    Jakby nie patrzeć, Maddy to po prostu kobieta :)

    > Mam chwile to wytłumacze. Nie było tematem poddanie
    > moralnej ocenie faktu zarządania zaświadczenia o
    > zdolnościach cywilnoprawnych, lecz jego mocy w
    > przypadku próby podważenia przez "kochającą rodzinę" i
    > mojego wrażenia, że sprawa trochę cuchnie bo owego
    > zaświadczenia nie dostałem. Generalnie wychodzę z
    > założenia, że jeśli ktoś nie ma złych zamiarów to nie
    > robi problemów bo to tylko papier. A wyciąganie daleko
    > idących wniosków nie jest na miejscu. To tyle dla
    > Ciebie i innych, lubiących się czepiać.

    I dlatego też nie zrozumiałeś ani mojego ani Maddy postu - po prostu
    staraliśmy się wskazać scream-owi, nie Tobie - że wiek nie stanowi o
    zdolności człowieka do podejmowania decyzji.
    Na Twoim miejscu także starałbym się jak najlepiej zabezpieczyć przed
    ewentualnymi późniejszymi roszczeniami ze strony tamtej rodziny.